.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی شنبه


از قم خبر مي رسد قرار است سعيد حجاريان به مناسبت دوم خرداد به اين شهر رفته و به عنوان حامي مهندس موسوي سخنراني كند. محافل نزديك به مهندس موسوي مي گويند سفر حجاريان به قم هيچ ربطي به موسوي ندارد و كساني كه اين سفر را ترتيب داده اند افراد خودسري هستند كه بدون هماهنگي با ستاد مهندس موسوي مرتكب چنين اقدامات تامل برانگيزي مي شوند. جمعي از حاميان اصول گراي مهندس ميرحسين موسوي در قم با صدور اطلاعيه اي در همين زمينه اعلام كردند : اين افراد هيچگونه قرابت فكري با انديشه هاي ناب مهندس موسوي ندارند.

همسر عطاالله مهاجراني هم با مخالفان مهندس موسوي همنوا شد. وي كه مشاور امور بانوان آقاي كروبي است گفت : حضور مستمر در صحنه هاي مختلف يكي از مهم ترين ملاك هاي انتخاب رئيس جمهور است و نمي توان به فردي كه سال ها از صحنه غايب بوده است به عنوان امتياز مثبت براي رئيس جمهور شدن راي داد. به گزارش فارس از اراك جميله كديور شامگاه پنج شنبه در جمع تعدادي از فعالان اصلاح طلب استان مركزي در اراك قدرت مديريتي بالا را يكي ديگر از ملاك هاي رياست جمهوري عنوان كرد و اظهار داشت : رئيس جمهور آينده بايد قدرت مديريتي بالايي داشته باشد و در اين زمينه مي توان با بررسي عملكرد افراد در 30 سال گذشته به خوبي آنچه كه افراد به انجام رسانده اند را با عملكرد آنان مقايسه كرد.

بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي روز پنجشنبه گفت : در جريان ديدار با پاپ بنديكت شانزدهم از وي خواسته است تهديدهاي ايران عليه رژيم صهيونيستي را محكوم كند. به گزارش راديو فردا پاپ روز پنجشنبه در چهارمين روز سفر خود در شهر ناصره با نتانياهو ديدار كرد . اين دو 15 دقيقه با هم مذاكره كردند . نتانياهو درباره ديدار خود با پاپ بنديكت گفت : « از او خواستم تا بلند و رسا عليه بيانيه هاي كه از سوي ايران براي نابودي اسرائيل اعلام مي شود حرف بزند. به او گفتم نبايد اينگونه باشد كه در اوايل قرن بيست و يكم كشوري وجود داشته باشد كه بگويد مي خواهد دولت يهود را نابود كند. هيچ صدايي فعالانه اين اظهارات را محكوم نكرده است . » وي افزود : كه از پاسخ بنديكت خوشحال شده است . نخست وزير رژيم صهيونيستي تصريح كرد كه پاپ بنديكت گفته است همه اظهارات ضد يهود و اسرائيل را محكوم مي كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اقايي 26 ارديبهشت 1388
مگر مي شود فرد را از حاميانش جدا كنيد وقتي مشايي خراب مي كند همه به احمدي نژاد بد میگویند اگر سازمان مجاهدين و مشاركت را از موسوي جدا كنيد پس چه كسي حامي اش است و پولهاي تبليغاتش را از كجا تامين مي كند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.848 seconds.